גן אירועים קבלת קהל
nukec

אודות הרמוניה בגן אירועים יוקרתיים

כשחשוב לך האירוע שלך באמת, בוחרים רק הרמוניה בגן!

מה חשוב לנו באירוע? הפרחים? אוכל טוב ?? העיצוב? האווירה? הכול….
הלקוחות שלנו נהנים מהרמוניה מושלמת בגן האירועים, לערב מושלם.

בצעדינו הראשונים לגן הרמוניה נבחין מיד בבריכות דגים, בתאורה רומנטית, בשביל אבנים סוחף, בפרחים בשלל צבעים וצמחיה מלאה בכל טוב, כשלפנינו נראה אזורי ישיבה להתרווחות ודוכני מזון עמוסים בכל טוב, איך אפשר שלא להתרגש?

הרמוניה בגן עושה הכול על מנת שהאירוע שלכם יהיה באווירה מושלמת. שילוב מנצח של עיצוב, נוחות, ניקיון ומנות טעימות ומפנקות.

קבלת הקהל – גן אירועים

קבלת הקהל שלנו היא הנקודה החשובה ביותר באירוע, אנו מאמינים שאם רוצים ליצור רושם יוקרתי ותחושה רומנטית באוויר צריך להשקיע בקבלת הקהל. קבלת הקהל שלנו נערכת בימים נעימים בגן האירועים, מתחת לכיפת השמיים, טבולה בים של צמחים ירוקים, פינות ישיבה נוחות ומזמינות, מגוון דוכני מזון עם סוגים שונים של מנות מיוחדות במינם להזמנה. בתום קבלת הקהל נמשיך לטקס החופה המרגש.

גן אירועים קבלת קהל

החופה

את החופה שלנו אפשר לעשות בפנים או בחוץ, כאשר בחורף מומלץ כמובן לעשות בפנים בימים בהם עשוי להיות גשם ובחוץ בימים נעימים, על מנת ליהנות מכל טוב הגן הצבעוני והמרחבים המדהימים שלנו. את עיצוב החופה אנו עושים בעצמנו כאשר תוכלו לבחור מגוון סוגים למעוניינים ואלו שמעוניינים להזמין עיצוב חופות חיצוני הדלתות פתוחות בפניהם.

הרמוניה גן אירועים חופת חתונה
הרמוניה גן אירועים חופת חתונה

האולם

את האירוח סביב השולחנות וכן את הריקודים נעשה בתוך אולם רחב ידיים, מעוצב ומרהיב ביופיו. לרשותכם שני אולמות אירועים בסגנונות שונים לבחירה: אולם קלאסי ואולם קלאב. הראשון מיועד לאירועים קלסיים בעיצוב עדין, של צבעים בהירים, ועיצוב נקי יחד עם תאורת לד מתחלפת וציוד הגברה ותאורה בטכנולוגיה מתקדמת. האולם השני מיועד לצעירים ברוחם, תאורת לד על הקירות, עיצוב בצבעים נועזים. בשני האולמות מתחמי ישיבה ואכילה נוחים ומרווחים כמו גם מסכי פלזמה ומקרנים ענקיים לרווחת הזוגות.

האולם גן אירועים הרמוניה

המנות

המנות שלנו הן הדגל שלנו, מנות יפות, גדולות ומושקעות במיוחד, במבחר עשיר של טעמים לבחירה. כל זוג יכול לבחור את המנות שיוגשו לאורחיו מתוך תפריט מגוון. כל המנות טריות ונעשות במטבח נקי ואסתטי עם צוות של שף וטבחים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר.

מנות פתיחה בגן אירועים הרמוניה צומת כנות

ניתן אף להזמין כשרויות מיוחדות כגון גלאט כשר של הרב מחפוד, אנו דוגלים בכשרות מזון לפי הדת! עטרת בית יוסף או של הרב לנדאו.

יצירת קשר גן אירועים הרמוניה בגן

תגיות: אוכל , גני אירועים , אולמות אירועים, חופה , גן אירועים , אולם , כשרות , הרב מחפוד