חשמלאי מוסמך
חשמלאים

חשמלאי דודים

חשמלאי מוסמךתחום החשמל הוא תחום ענק בו ניתן למצוא אנשי מקצוע רבים המתמחים בתחומים שונים לגמרי. ישנם חשמלאים המתמחים במתח גבוה, ישנם כאלו המתמחים במערכות חשמל במפעלים. רוב החשמלאים הבייתיים מכירים את תחום החשמל בבית בצורה מעולה אבל דווקא חלקם הגדול לא מכיר את חשמל דודי השמש ודודי החשמל הבייתים בצורה טובה. לשם כך ישנה התמחות חדשה בשם חשמלאי דודים שמלמדת ועוזרת לחשמלאי להבים לעומק טוב יותר את תחום חשמלאות דודי השמש והחשמל

מציאת חשמלאי דודים מקצועי

מה זה בעצם חשמלאי דודים מקצועי? חשמלאי מסוג זה הינו חשמלאי שעבר את ההסמכה הדרושה בחוק לבצע עבודות חשמל עם דודי חשמל ודודי שמש. נכון, שעבור דודי שמש אין הרבה התעסקות עם חשמל שכן רוב החימום נעשה על ידי קולטנים בגג המבנה אך גם לשם צריך להגיע עם ידע גבוה. דודי חשמל הינם דודים אשר עובדים אך ורק על חשמל ולכן מערכת החשמל הביתית צריכה לדעת לעמוד בעומס, שכן דודי חשמל הם צורכים חשמל רב ומעמיסים על צריכת החשמל הביתית.

חשמלאי דודים

במקרים שאת העבודה ביצע חשמלאי שלא מבין את בעיה זו יכול להיות שברגע שתדליקו בנוסף לדוד החשמל עוד מכשיר זולל חשמל כגון מכונת כביסה, קומקום חשמלי או תנור אפיה, תקבלו קצר בבית ויפול כל החשמל שלו. ולכן עבור דוד חשמל חשוב מאוד להזמין אדם מקצועי בתחום – חשמלאי דודים מקצועי.

מה צריך לבדוק

חשוב לבדוק מספר דברים לפני שמזמינים חשמלאי דודי חשמל.ושמש והם:

  1. ראשית יש לבדוק את ההסמכה של אותו חשמלאי לגבי דודי חשמל ושמש
  2. שנית יש לבדוק מחירים, אגב את המחירון המלא תוכלו למצוא בחיפוש פשוט במנוע החיפוש גוגל
  3. המלצות! חשוב לבדוק שהאדם שאתם מזמינים מומלץ ואמין ולא שרלטן.

לאחר שביצעתם את כל זה אתם תוכלו להיות (כמעט) בטוחים שהחשמלאי שהזמנתם הוא מבצע עבודות חשמל מקצועי, אמין, איכותי, ומומלץ!

עכשיו, אחרי שאתם יודעים שלא כל חשמלאי הוא גם חשמלאי עבור דודי שמש, מקויים שמפה הלאה תדעו להזמין את החשמלאי הנכון עבור כל תקלה חשמלית הקיימת אצלכם בבית ולאו דווקא חשמלאי כללי לבית.

קראו עוד טיפים מאתר חשמלאים בנושא אחר:  מצברים לרכב ולאופנוע עד הבית – טיפים ומידע חשוב – אוקטובר 23, 2017