תמונה מצבר
מצברים

מצבר עד הבית יש כזה דבר?

על פי סקרי שוק רבים הצרכן הישראלי מחליף מצבר לרכב שלו רק כאשר המצבר כבר נגמר והרכב אינו מניע. אך לא תמיד דבר זה באשמתו של הנהג אמנם ישנם סימנים שונים לזהות כי המצבר ברכב חלש ועומד להיגמר אורות חלשים התנעה קשה אלו רק חלק מהתסמינים שניתן לזהות כי המצבר חלש אך לא תמיד ישנם תסמינים שכאלו ולפעמים המצבר נגמר ללא כל הודעה מוקדמת.

זה קורה לרבים וטובים מאיתנו קמים בבוקר ממהרים לעבודה והופ.. הרכב אינו מניע ברוב המקרים החשוד המרכזי במצבים כאלו הוא המצבר ולרוב המקרים האלו קורים כאשר ממהרים להגיע לאנשהו ונמצאים בלחץ. מלבד העובדה כי מצבר תקול גורם בעיות בהנעת הרכב בנוסף מצבר תקול יכול לגרום לבעיות חמורות אף יותר בתפקודו השוטף של הרכב ובבטיחות הרכב.

תמיד כדאי כל שלשה חודשים לבדוק את מצב המצבר של הרכב אמנם במכוני הרישוי כאשר עושים טסט לא בודקים את מצבר הרכב אך מחובתו של כל נהג ובעל רכב לבדוק את תקינותו של המצבר.

אולי יעניין אותך: כל מה שכדאי לדעת על מצבר לרכב לפני שאנחנו מזמינים – לקנות נכון לירון מצברים

במידה והמצבר נגמר ונתקעתם עם הרכב ישנם כמה פתרונות אך לא כולם יהיו חיוניים בשעת הצורך.

אפשרות ראשונה היא להניע את הרכב עצמאית אם הרכב הינו בעל תיבת הילוכים ידנית ניתן להניע את הרכב בדחיפה באמצעות עזרה של חברים או אנשים שנמצאים בסביבה אך אם הרכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית כמו מרבית כלי הרכב הפרטיים היום ניתן להניעו באמצעות כבלים לשם כך תצטרכו את עזרתם של שכנים או אנשים טובים הנמצאים בסביבה ומוכנים לעזור בהנעת הרכב. לאחר שהצלחתם להניע את הרכב חשוב לגשת מיד כדי להחליף את המצבר אחרת בהנעה הבאה שוב לא תוכלו להניע את הרכב.

אפשרות שניה היא להתקשר לחברת גרירה הנותנת שירותי דרך באמצעות חברות הביטוח השונות אך זכרו כי זמן ההמתנה הממוצע הוא עד שיגיע מוסכניק מטעם החברה הוא כשלוש שעות ובנוסף כאשר מגיע נציג שכזה תמיד הוא יציע לרכוש מצבר אך המחיר שנקבל על המצבר יהיה יקר בהרבה מאשר המחיר האמיתי היות והגרריסטים  ושירותי הדרך למיניהם מנצלים  את העובדה כי במצבים כאלו בעל הרכב או הנהג תקועים ומעוניינים לחזור מיד לשגרה ולהניע את הרכב כמה שיותר מהר לכן המחירים יהיו הרבה יותר יקרים.

האפשרות השלישית היא הזמנת שירות מצברים עד הבית שירות זה מתבצע על ידי חברה המתמחה בתחום המצברים ומתחייבת להגיע תוך חצי שעה עד למקום בו תקוע הרכב להחליף את המצבר במהירות ובמקצועיות ותוך כמה דקות ניתן לשוב למסלול ולהמשיך בנסיעה המחיר שנשלם על מצבר משירות כזה יהיה זול בהרבה מאשר מקומות אחרים היות וחברה שכזו כל עיסוקה הוא מצברים וברשותה מאגר מצברים מכל הסוגים והחברות הקיימות בשוק ולכן ניתן למצוא דרכם מצבר בזול בנוסף תחסכו את פערי התיווך הקיימים בשוק.

שירות מצברים עד הבית הינו השירות היעיל והזול ביותר עבור מצברים לרכב בשיטה זו תוכלו לחסוך מאות שקלים בקניית המצבר וזמן יקר וכמובן טרחה יתירה בלנסות להניע את הרכב ולאחר מכן ללכת לחפש מקום לרכישת המצבר ולהתקין בכוחות עצמכם או לחכות כדי שיתקינו עבורכם את המצבר.

הזמנת שירות עד הבית  בקרו באתר לירון מצברים עד הבית