nukec

דירוג מתקנים מתנפחים

רכישת צגי תינוק היא השקעה חשובה מאוד עבור אמהות טריות ואבות שם בחוץ. זה מבטיח להם שבזמן שהם עושים דברים הקשורים בבית או מחוץ לבית, הם יכולים לוודא כי התינוק בטוח באמצעות וידאו והאודים כדי לבדוק אנרגיה כימית אם הם ישנים, ער, לשחק או בוכים אם הם נפלו. כאשר מחפשים צגים מובילים מדורגים, כמה מההיבטים החשובים ביותר שיש לשקול תהיה צריכת האנרגיה או ביקוש לסוללות, מתנפחים האמינות נגד הפרעות ורמות רעש. הנה כמה המסכים המדורג ואיך לקנות את האדם הנכון.

לדברי בייבי ציוד מעבדה, אחד התינוק המדורג מנטר יש לבית שלך יהיה תנועה וצליל. במחיר של לפקח על תינוק רגיל, זה אחד ביצועי צגים אחרים המבוססים על בדיקות. הוא עמיד מאוד הפרעת קשב וריכוז, הטווח הוא טוב, והיא מציעה תכונה ייחודית לזיהוי התנועה של התינוק. עורכי מעבדה ציוד תינוקות אפילו הודה שהם השתמשו במוניטור המסוים הזה לתינוקות שלהם.

כשזה מגיע לשווי, הקריאה בייבי סוני היא בהחלט אחד מהמוניטורים לתינוקות המדורגים לשנה. עם שווי שוק של כ 40 $, צג ייחודי זה מאחד מיצרני האלקטרוניקה המובילים בעולם מתגאה מתנפחים תכונות ייחודיות, ממשק קלות ועמידות גבוהה מפני הפרעה לשימוש. למעשה, מבקרים מסכימים כי הבהירות של קול של המוניטור הזה היא בשורה אחת עם צגים אחרים, כי הם במחיר כפול. לכן, אם אתה רוצה לפקח נשמע פשוט אך יעיל, זה בהחלט הוא הפתרון הטוב ביותר שלך למוניטורים לתינוקות מובילים בדירוג.

כאשר מחפשים את המוניטורים לתינוקות מובילים בדירוג, אתה צריך לשקול את הסוג של מסך שאתה רוצה לקנות. יש מי שרוצה ליהנות מצגי רשת אלחוטיים, כך שהם יכולים לראות את התינוק דרך מסך המחשב שלהם. אלה נוטים להיות יקרים יותר מאשר סוגים אנלוגיים אבל יכולים להיות מאוד תקיפה בסוריה אידיאלי גם למטרות אחרות. אמנם יש גם צגי אודיו בקפדנות, בימינו, וידאו ואודיו סוגים הם מאוד פופולריים להרבה צרכנים מתקנים מתנפחים שכן הם מסוגלים לראות את התינוקות שלהם או לשמוע את התנועות בתוך החדר.

בחירת מוניטורים לתינוקות בראש הדירוג צריך להיות מבוסס על אורח החיים שלך והמרחק שלך מחדר התינוק. עם מרחק גדול יותר, אתה צריך לפקח שיכול לתת לך וידאו טכניון, מתנפחים צלילים חדים ברורים ופונקציונליות וידאו כדי לראות מה קורה. אם התינוק הוא רק בצד השני של החדר, מוניטור אודיו רגיל יכול להיות יעיל מספיק כדי לבדוק את התינוק.