nukec

איך להשיג קצת יותר מהובלות בחיפה והקריות ?

הובלות בחיפה והקריות זהו נושא שלומדים אותו אך ורק אם הזמן והניסיון. בדיוק כמו שירות התעסוקה, עם הזמן אתה מכיר את האנשים הסובבים אותך ומול מי יש לך עסק.

קצת יותר מהובלה

הובלות בחיפה והקריות כוללות בראש ובראשונה הובלה, כמובן, אך בכל חברת הובלות תוכלו למצוא מגוון נוסף של שירותים שיכול להקל עליכם מאוד את ההובלה. בהתאם לתקציב, הרשו לעצמכם להקל את החיים.

אין שום ספק שאריזה ופירוק הם דברים מייגעים ולא נעימים. לכן כל אחת מחברת ההובלות בחיפה והקריות מציעה שירותים נוספים שיחסכו לכם המון זמן. אם ממילא אתם משכירים את שירותי ההובלה של החברה, הוספת שירותים כגון השכרת ארגזים יכולה להיות משתלמת, משום שעבור מספר שירותים נהוג להציע הנחה.

חברת הובלות בחיפה והקריות תדאג לכם בראש ובראשונה להובלת הרהיטים. אך חוץ מהובלה, יתכן שאתם זקוקים גם לפירוק והרכבת הרהיטים. במקום להזמין בעל מקצוע בנפרד או לסמוך על החברים של הבעל, אפשר לבקש שירותי פירוק והרכבה מחברת ההובלות בחיפה הקריות.לעיתים עדיף להוסיף כמה שקלים רק בשביל הנוחות והמקצועיות.

שירות נוסף שניתן למצוא אצל חברת הובלות בחיפה והקריות הוא שירותי אריזה. אם אתם עסוקים עד מעל הראש, או שהנכם מאוד לא אוהבים לארוז, שירותי אריזה לדירת 3 חדרים יעלו לכם בממוצע 600 שקלים (בדרום). כמובן שאצל כל חברת הובלה המחיר משתנה, ולכן עליכם לחשב את הזמן שתשקיעו באריזה כשעת עבודה ולראות מה עדיף עבורכם- שעות נוספות במשרד או שעות נוספות באריזה. יש להדגיש כי שירותי אריזה הם קפדניים במיוחד.

אם אינכם מעוניינים בשירותי אריזה, תוכלו להשכיר ארגזים ירוקים מפלסטיק מחברת ההובלות בחיפה והקריות, או חומרי אריזה שונים. אם אינכם מתכוונים לשוטט בחיפוש אחר ארגזים וקלקרים מחוץ לסופרים, במקום לרכוש בעצמיכם את חומרי האריזה כדאי ביותר להשכיר. ארגזי פלסטיק הם יציבים ביותר וגם שומרים על איכות הסביבה, המחיר של חברת ההובלות עבור חומרי האריזה לרוב יהיה נמוך יותר מהמחיר בחנות שליד הבית.

בישראל נהוג לתת מחיר ,להמתין שהלקוח יבקש הנחה ואז תינתן הצעת מחיר נמוכה יותר. גם כאן אל תחששו לבקש הנחה. במיוחד אם אתם לוקחים כמה שירותים מאותה חברת הובלות בחיפה והקריות, אין שום סיבה שלא תקבלו מחיר משתלם יותר, משום שאתם משלמים בעבור כמה שירותים.