nukec

מהן עבודות אינסטלציה?

במאמר הבא אני ידבר על אינסטלציה , סתם מקרה מוזר ששמעתי שיש אינסטלטורים או אינסטלציה וחשבונית פיקטיביות , זה נשמע משהו ממש הזוי ואסור, אין לי מושג איך אנשים עובדים ככה ולוקחים סיכונים… לכל האנשים הישרים מביננו שעדיין כאן תמשיכו ללכת בדרך הישר ולא להתעסק בדברים מפוקפקים!

אז לעניינו , אינסטלציה ואינסטלטורים

עבודות אינסטלציה הן כל העבודות אשר קשורות למערכת האינסטלציה, או בעברית – הצנרת, של בתים פרטיים או ציבוריים. לכל מבנה ישנה מערכת של צנרת, אשר מאפשרת הזרמה של מי שתייה ומי רחצה נקיים אל תוך המבנה, ובמקביל מאפשרת פינוי של מי שופכין ופסולת אל מחוץ למבנה, ולביוב. מערכת האינסטלציה, אם כך, כוללת את מערכת המים ומערכת הביוב, בכל מבנה שהוא. כאשר מתקינים את המערכות הללו, וכן כאשר מתגלות תקלות במערכת, יש צורך בעבודות אינסטלציה, אותן מבצעים אינסטלאטורים מנוסים ומומחים.

 עבודות אינסטלציה – התקנה

להתקין לבד? אני לא חושב , בתור תושב ראשלצ כדי לחפש אינסטלטור בראשון לציון ,סוג אחד של עבודות אינסטלציה הוא התקנה של הצנרת וכן של כלים סניטריים. עבודות אינסטלציה אלה נעשות בדרך כלל כחלק מן השלבים של הבנייה, כאשר בונים מבנה חדש, או כאשר עורכים שיפוץ יסודי של דירה או בית, ומעוניינים להתקין מערכות אלו מחדש. לרוב, התקנה של כלים סניטריים נפוצה בשיפוצים נרחבים של הבית, בעוד החלפה של הצנרת כולה נעשית בעיקר בבתים ישנים, שבהם המערכת הישנה כבר חלודה והרוסה, או כאשר ישנן תקלות חמורות בצנרת.

 עבודות אינסטלציה – תיקונים

תיקונים במערכת האינסטלציה הם שכיחים מאד, בכל בית באשר הוא. עבודות אינסטלציה של תיקונים כוללות שתי בעיות עיקריות. הבעיה הנפוצה הראשונה היא סתימה בצנרת. סתימה כזו יכולה להתרחש כתוצאה משאריות של פסולת מכל הסוגים אשר סותמות את הצנרת, כתוצאה משורשים אשר חוסמים את מערכת הביוב, ועוד. עבודות אינסטלציה לתיקון נעשות במספר שיטות, על פי הצורך. הבעיה הנפוצה השנייה היא נזילות מן הצנרת. הנזילות יכולות להיות גלויות או סמויות, ולעיתים יש לבצע איתור נזילות. התיקון של נזילות משתנה על פי סוג הנזילה. לעיתים יש צורך רק בחיזוק של האיטום בצינור, לעיתים ניתן לסתום את החור שגורם לנזילה, ולעיתים יש צורך בהחלפה מלאה של הצינור. כאשר מקור הנזילה אינו ידוע, ניתן להשתמש במכשור מיוחד אשר מזהה, באמצעות הבדלים תרמיים, את מקום הנזילה, או לחילופין לחצוב בקירות או ברצפות ולחשוף את הצנרת, עד שמתגלה מקום הנזילה. מדובר בפעולה לא נעימה כלל, אך השימוש במכשור המיוחד יקר מאד, כך שיש להתאים את השיטה לתנאים. חשוב למצוא אינסטלטור בראשון לציון הוגן, שעובד מסודר עם חשבונית אמיתית וגם נותן שירות מקצועי