nukec

חידוש מרענן לבית עם ליטוש שיש

ליטוש שיש זה מקצוע שלא קל להשתלב ולהבין בו, לכן כדי להתיעץ עם מומחה עם תעודת ותוצאות בשטח! אשמח לפרסם בבלוג שלי חבר מאוד טוב שלי שעוסק מזה שנים בענף ליטוש שיש ! חבר מאוד טוב שלי עוד מימי מועצת עריית חדרה  אז הנה לכם קצת מידע עליו:

ליטוש שיש והברקת מרצפות

אם גם לכם קרה שהסתכלתם על המרצפות בביתכם והן נראו לכם דהויות או מיושנות, אם מתחשק לכם לחדש את מראה המרצפות ולהחזיר להן את הברק, אם תרצו לשוות למרצפות בביתכם מראה נקי במשך מרבית שעות היממה, כדאי שתדעו שהפתרון המומלץ עבורכם הינו הברקת מרצפות מקצועית. הברקת מרצפות הינה פעולת ליטוש, המותאמת לסוג האריח שלכם ומאפשרת לכם להתחדש ולהפוך את המרצפת לחלקה ומבריקה כפי שהייתה בהתחלה, מבלי להחליף את כל המרצפות בבית ולשלם כסף רב.

אם אתם חובבי ניקיון, וברצונכם לשוות לאריחים שלכם מראה נקי ומבריק לאורך זמן, כדאי לכם לפנות לחברה העוסקת בהברקת מרצפות. אנחנו ב"מור ליטושים", הספקנו לצבור ניסיון רב בתחום הברקת מרצפות ונשמח לייעץ לכם בנושא.

ישנם שני סוגים שלליטוש שיש או הברקת מרצפות:

  • הברקת מרצפות באמצעות טיפול בווקס (שעווה) – בשיטה זו מקרצפים באמצעות מכונת פוליש את שכבת הלכלוך והאבק שהצטברה על המרצפת, ולאחר מכן מחדירים שכבה נוספת של שעווה שמטרתה ליצור מראה זוהר ויפה למרצפות. מומלץ לחדש את הווקס לעיתים קרובות היות וניתן לראות עליו בקלות סימני שחיקה ושריטות.
  • הברקת מרצפות באמצעות טיפול בפוליש קריסטלי בשיטה זו מקרצפים את המרצפות באמצעות מכונת פוליש ומחדירים כמה שכבות של החומר קריסטל לתוכן. החומר ידוע ביופיו ובעמידותו לאורך שנים, מונע החלקה ומגן על המרצפת משומן, בלאי ולכלוך. כמעט ואין צורך לנקות את המרצפות לאחר שהוחלקו בפוליש קריסטל היות והטיפול משמר את מראן לאורך זמן. עם זאת, ניתן לחדש את הטיפול בעת הצורך אחת לכמה שנים.

ניתן לבצע הברקת מרצפות כמעט לכל סוגי האריחים, הטיפול משמר את יופייה וזוהרה הייחודיים של המרצפת ומעניק לה מראה יוקרתי.

לאחר גמר הטיפול, חשוב לשמור על המרצפות בעזרת ניקיון באמצעות החומרים המתאימים. אנחנו ב"מור ליטושים", נשמח לסייע לכם לא רק במהלך הטיפול, אלא גם בשימור תוצאותיו לאורך ימים ושנים. מור לזכרוני הטוב עשה המון פרוייקטים גם בעיר חדרה, כמו בפורטל חינוך חדרה וכו

"מור ליטושים"- מומחים בהברקה וכמובן בתחום ליטוש שיש

כשאנחנו אומרים "מור ליטושים", אנחנו בעצם אומרים צוות מקצועי ומיומן בכל סוגי ההברקה. אנו מבצעים פוליש ווקס והברקה קריסטלית, הברקה לכל סוגי המרצפות, עבודות ליטוש לחידוש מרצפות ועוד. אנחנו משתמשים בכלים ובמכשור המתקדמים ביותר במהלך עבודתנו כדי להבטיח לכם תוצאות מעולות ועמידות לאורך זמן. אנשי המקצוע שלנו ב"מור ליטושים", יוכלו להתאים בקלות את טיפול ההברקה לסוג האריח שבביתכם, הם דייקנים ואחראים, ולא יבצעו שום טיפול שעלול להזיק למרצפות הבית שלכם. אנחנו ב"מור ליטושים" בקיאים בכל שלבי ההברקה והליטוש ונשמח לייעץ לכם בנוגע לטיפול המתאים ביותר עבור המרצפות שלכם.

עם צוות מקצועי ומיומן, עם ניסיון עשיר בשנים ומאות לקוחות מרוצים, אתם יכולים להיות בטוחים שבחירה ב"מור ליטושים" היא הבחירה הכדאית ביותר להברקת המרצפות או ליטוש שיש עבור הבית הפרטי או בית העסק שלכם ! החברה היא חברה מורשת שניתן למצוא מידע עליגם גם באתר רשם החברות , חברה אמינה מאוד ואיכותית בעל מוניטין רב של שנים שנבנה במו ידיו של מור!