nukec

ספורט בניו יורק

, בן 43, נורה שני תחת 68 כדי להגיע לתשעה ביום שלישי מרתק כמנהיג הלילה לקח 71, עם הנריק (66) חזר אחד ועמיתו השבדי ג'ונאס (64) שש תחת. רורי ולי ווסטווד עברו לשלושה תחת עם סיבובים של 67 ו -68.
טייגר וודס מסורק 73 לסיים ארבעה שוב ופיל לקח 78 ל 10 מעל. , אלופת ארה"ב הפתוחה 2003, היה שניים נסחפים בנתח של הולך שנייה לסיבוב השלישי, אך פגע בחזית בתשע ה -10 ונלחמו עם במורד הגב ביום שמש, קליל בצפון המדינה ניו יורק.

מכה ארוכה עבור צפורה ב -17 ובמאמץ ממושך אחר כדי להציל את בנות אחרי נסיעת מבחן עניים ב -18 בנתנה המנוסה להוביל הולכים ליום ראשון. "זה היה גדול", אמר . "ביום 18 בעשיתי רעה נדנדה, אבל השבוע לא נתתי יותר מדי מפריע לי. הייתי מסוגל לתקוע אותו ולהפוך את בנות וזה היה דרך נחמדה לסיים את היום." , שהכריע את הכף האחרונה של 16 זוכה בשנת 2010, עבד קשה בנהיגה ולשים לאחרונה עם האב מייק, המאמן הארוך את הקריירה שלו שלו, והוא מתחיל לראות את פירות לאחר חסר לחתוך באליפות ארצות הברית הפתוחה לשנה זו ופתוח.

לא יכול להתאים כמובן שיאו 63 מיום שישי אבל וחסון גביע ריידר שמונה הזמן בארה"ב יהיה מודע לעובדה שהוא החזיק או משותף ליתרון לאחר 54 חורים בארבעה טורנירים בשנת 2012 ולא הצליח לזכות בכל, כולל הפתיחה בארה"ב במועדון האולימפי.  בן 36, שהשתווה הציון הנמוך ביותר בהיסטוריה הגדולה עם שיא מסלול 63 ביום שישי, הוא רודף אחרי תואר גדול ראשון לאחר הפיצוץ להוביל חמישה כדורים ולאבד במחזה מחוץ לקיגן בראדלי ב ארה"ב 2011. בוגי פעמיים בחמישי בשבת האט תשלום שלו, אבל אחרי וגי עוד אחד דחוקה על ידי שתי ציפורים הוא parred דרכו הביתה להישאר בתקיפות בציד.

"היו כמה פעמים שהייתי קצת מתוסכל עם דברים, קצת מוטרד, אבל אתה צריך לשמור על הראש שלך לכן צריך השתלת שיער," אמר .
"חשוב להישאר אפילו התמוטט על פי רוב. אתה חייב לתת לדברים ללכת במגמות אלה, ורק להשתרך בחוץ."
קם לתחייה, בן 37, שהיה שני מאחורי הפתוחה והשני מאחורי וודס באירוע מכללת הגליל המערבי ביום ראשון, ובן 29, ששיחק בו הראשון בארה"ב, מתחרים על מנת להפוך לגבר השבדי הראשון שזכה תואר גדול.
האדם סקוט, בינתיים, הוא מיקוד מרכזי שנייה של שינה 2013 לאחר ביצוע הפריצה שלו במאסטרס באפריל. אבל הוא החליק בחזרה ממניות של הלילה השני עם שני על 72, כולל-בוגי כפול בגיל 16, לסיים חמש תחת.
האוסטרלי בן 33, שפוצץ את יתרון ארבע זריקה עם ארבעה ללכת בפתיחת שנת 2012, הוביל גם מאוחר בפתיחה לפני שסיימתי קשור לשלישי. האמריקאי הוותיק סטיב סטריקר, 46, הוא גם ממוקם היטב כדי לזכות גדול ראשון לאחר רמה לממוצע 70 עזבו אותו לצד סקוט בחמישי.

, שנראה צפוי להחמיץ הקיצוץ השני ברציפות שלו בגדול לאחר 11 חורים של הסיבוב השני של יום שישי, טיפס 21 מקומות לסוף בתיקו למקום שביעי. שנת 24 הישנה עדיין הייתה נקוב רמה לטורניר אחרי 12 חורים של הסיבוב השלישי שלו, אלא להכניס את הכדור ה -13 ומסתתרת עבור צפורה נוספת ב -17 לפני הסתתים בב -18. "זה מתחיל שם. זה היה טוב להרגיש סוג כזה של עומס שוב," אמר להגן על אלוף , שנאבק עד כה העונה.

ווסטווד מוצג הסבלנות הרגילה שלו כפי שהוא מעורב חמש ציפורים עם שלוש הנזלת כדי לפצות 15 מקומות אחרי המאכזב של יום שישי שלוש מעל 73. האנגלי, שהחזיק את יתרון של שתי ירייה הולך לסיבוב האחרון של פתח בחודש שעבר לפני שסיים שלישי, אמר: "אני הבנתי איפשהו בסביבות 67 אולי אתן לי הזדמנות."
האמריקאי דסטין ג'ונסון טיפס 51 נקודות עם חמישה מתחת לגיל 65 ועד סופו על שני תחת, בעוד ארצו קווין עלה 41 מקומות עם 66 להצטרף אליו. אלופת ארה"ב הפתוחה ג'סטין רוז, שהיה קשור שני בין לילה, התמוטט ל77 כדי לסיים מעל אחד.