nukec

על אפל ואייפונים

ITC ארה"ב אישר החלטה 2011, אשר מצאה כי סמסונג לא הופרו פטנטים של אפל בייצור של טלפונים ניידים, נגני מדיה וטבליות. ארה"ב הורה כי מכשירי סמסונג שנפגעו מהחלטתו אסורים כניסה לארה"ב.

אבל איסור שנמצא בהמתנה ואילו הנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בוחנת את ההחלטה. לנשיא יש 60 יום כדי להעריך את הממצאים של בארה"ב, למרות שאנליסטים אומרים שהוא לא סביר לביטול החלטתה של הוועדה. "אנחנו מאוכזבים כי הוציא צו הרחקה מבוסס על שניים מהפטנטים של אפל", אמר סמסונג בהצהרה.

המיקוד הנכון עבור תעשיית הטלפון החכם הוא לא מלחמה עולמית בבתי המשפט, אך תחרות הוגנת בשוק. " אפל עצרה את ההחלטה, למקם אותו בהקשר של קרבות הפטנטים העולמיים 'טק הענקים.

"עם ההחלטה של ​​היום, ITC הצטרף בתי משפט ברחבי העולם ביפן, קוריאה, גרמניה, הולנד וקליפורניה על ידי עמידה על חדשנות ודחיית ההעתקה הבוטה של ​​סמסונג של המוצרים של אפל", אמרה החברה.

שני פטנטים פסק הדין מתייחס לשני פטנטים. הראשון הוא מה שנקרא "סטיב ג'ובס הפטנט", על שמו של  ייסד החברה, שטכנולוגית מסך מגע כרוכה. הפטנט האחר קשור בשקע אודיו במכשירים. "זה נצחון משמעותי נוסף עבור אפל", פלוריאן אנליסט קניין הרוחני מילר אמר ל, "במיוחד בגלל פטנט סטיב ג'ובס המפורסם הוא פטנט די בסיסי."

ארבע הפרות פטנטים אחרות נטענו על ידי אפל נדחו על ידי מרכז הטניס בארה"ב. קרבות מתמשכים

אפל וסמסונג כבר נלחמים קרבות פטנטים במשך שנים ועל פני 10 מדינות. המאבק הסלים לאחר סמסונג עקפה את אפל בשנה שעברה על מנת להפוך למובילה העולמית בתחום מכירות טלפונים חכמים

בוושינגטון ביום שישי, ערעורי שופט פדרלי שמע את עדותו במקרה פטנט נפרד בין שתי החברות הנוגעות להחלטה בשנה שעברה, שבו סמסונג נמצא חייב את אפל 1bn $ (£ ) על פגיעה בפטנטים.

עונש שהיה מאוחר יותר פגע ל$ 450m, אבל אפל ערער על פסק הדין. פסק דין במקרה שעדיין לא הונפק.

בנפרד, בסוף השבוע שעברה פרסמה הנשיא אובמה את הווטו הנשיאותי הראשון מזה 26 שנים המתייחסת להחלטת מרכז הטניס שעשה ליטוש אבן מקצועי בארה"ב. וטו שבטל איסור על דגמים ישנים של מכשירי של אפל ו בגלל "ההשפעה על תנאים תחרותיים במשק האמריקאי" שלה. הפסיקה של יום שישי הוא ראה בהרחבה כנצחון עבור החברה. "במובן מסוים. הטבעת מתהדקת. צעד אחר צעד של אפל הוא למעשה צובר למנף נגד סמסונג", אומר מר מילר