nukec

משרדים בארץ

רבים מצפים ראש הממשלה לשעבר איברהים קייטה, שזכו 40% מהקולות בסיבוב הראשון, כדי להביס לשעבר שר האוצר סיסה. הבחירות הבאות יותר משנה של תהפוכות שכללה את הפיכה והתערבות צבאית הצרפתית בראשות להדיח את המורדים איסלמיים מצפון.

ויקטור יפקח יותר מ -4 מליארד דולרים (ליש"ט) בסיוע חוץ הבטיחו לבנות מחדש את מדינת המערב אפריקאית. משימת ייצוב חזקה 12,600 האו"ם במאלי () כיום פריסה, כמו צרפת מתחילה לסגת 3,000 חייליה. האו"ם הדגיש את החשיבות של הבחירות לשיקום של סדר החוקתי ותחילתו של דיאלוג והפיוס לאומי. שיחות שלום

49% מהשיא 6.8 מיליון הבוחרים הרשומים להטיל פתק הצבעה בסיבוב הראשון ב -28 ביולי.
מר סיסה, שהיה שני בין 27 מועמדים עם 19.7% מהקולות, התלונן כי לא הייתה הונאה נרחבת, עם יותר מפתקי ההצבעה הכריזו מפונקת. עם זאת, בית המשפט החוקתי של מאלי דחה את הטענות וראש משלחת משקיפי בחירות האיחוד האירופי, לואי מישל, שיבח את תהליך הבחירות לשקיפות שלה. לקראת הסיבוב השני של יום ראשון, שבו כמה ל21,000 קלפיות הן אמורות להיפתח בשעה 08:00 על פני מלי , מר מישל אמרה שהוא היה "מופתע לטובה" בהכנות. מר קייטה – שידועה בכינוי בראשי התיבות שלו, "" – קראה למצביעים לתת לו מה שהוא כינה הרוב "ברור ונקי" בריצה לכיוון השער.

"העדיפות הראשונה שלי תהיה הפיוס במדינה. אחרי הטראומה שספג, יש צורך בהתחלה חדשה", הוא אמר לכתבים ביום שבת. אבל מר קייטה גם אמרה שהוא היה רודף "שלום אמיתי … לא אחד כוזב". יש בן 68 תמיכתם של מנהיגים איסלמיים מתונים השפעה, ו -22 מתוך 25 המועמדים בסיבוב הראשון לאבד נתנו לו הגיבוי שלהם.

מר סיסה, 63, יש להפעיל על הבטחות לשיפור משרד החינוך, יצירת מקומות עבודה ורפורמה בצבא. הוא לא היה יותר ביקורתי בגלוי ממנהיגי ההפיכה הצבאית בשנה שעברה יותר ממר קייטה. "אני סומך ובטוח, כי זה לא על הוספה לקולות מהסיבוב הראשון, יהיה קולות חדשים, היא בחירות חדשה", אמר לסוכנות ידיעות  ביום שבת. "הפעלה מחדש של כל דבר, החל אפס". מייק של ה, אומר כי הפסקת אש היא שמאפשרת הצבעה תתקיים בצפון מאלי גם מחייבת את הממשלה חדשה לפתוח בשיחות שלום עם מורדי טוארג הבדלניים בתוך כחודשיים. לכן הרבה על כף המאזניים בבחירות, לא מעט הפוטנציאל שלה כדי לבטל את הנעילה של מיליארדי דולרים בסיוע שהובטח על ידי תורמים בינלאומיים, הוא מוסיף.

כדי להזמין גרר אם נתקעתם עם הרכב גם ביום שישי או שבת וחובה למצוא שירותי גרירה אמינים ומקצועיים 24 שעות ביממה.